Od 1995 do 2005 roku, współtworzenie i prowadzenie programu Chrześcijańskiego: "Ku pełni człowieczeństwa".
Od 1998 roku przygotowywanie nauczycieli do pracy wychowawczo — profilaktycznej według programu: "Spójrz inaczej".
Praca od 2000 roku do 2010 jako edukator MEN dla nauczycieli w szkolnictwie Państwowym.
Stworzenie autorskiego programu obejmującego trzy obszary pracy z systemem szkolnym: Współpraca z rodzicami; Dyscyplina w klasie; Porządki Systemowe w szkole i wdrażanie tego programu do systemu szkolnego od roku 2007 do 2010 roku.
Od 2001 roku do 2013 roku prowadzenie regularnej superwizji dla nauczycieli, pedagogów i psychologów szkolnych.
Od 2005 do 2007 współprowadzenie z Marią Sentfleben Gudrich 2-letniego szkolenia, pt.: Trudne dzieci najbardziej kochają, z zakresu ustawień systemowych w pedagogice.
Od 2009 roku do 2010 prowadzenie 2-letniego szkolenia z ustawień systemowych dla terapeutów uzależnień I i II część (szkolenie podstawowe i zaawansowane).
Od 2010 roku do 2021 roku prowadzenie superwizji dla Wiosek Dziecięcych w Polsce.
Od 2017 roku stworzenie autorskiego programu pracy z traumą przeznaczoną dla grup pt.: Cztery okręgi życia prowadzenie
Od 2021 roku stworzenie i przeprowadzenie II edycji programu szkoleniowego dla psychologów, terapeutów według 4 jakości życia: czucie, ruch, relacja i obecność — zastosowanie do pracy indywidualnej.
Od 2023 roku stworzenie nowego sposobu pracy: Kreacja rozwoju Potencjału Życia i wdrażania go do praktyki indywidualnej.